Her kan du bestille den store 25 siders guide til online tilbuds-konfiguratorer
Guiden kan skrevet til dig, som overvejer at udvikle en online
tilbudskonfigurator, men er lidt i tvivl om, hvordan du skal komme i gang, og godt i mål med opgaven
Vi gennemgår fordele og ulemper, og kommer med en detaljeret gennemgang af hele processen. Vi gennemgår en overvejelser du kan gøre dig ved valg af lead opsamlings metoder sat i sammenhæng med salgstiden.
Herunder forskellene mellem marketing qualified - og sales qualified leads.
Vi giver dig en detaljeret gennemgang af denne grundmodel for udvikling af tilbudskonfiguratorer, som nedbryder hele processen for dig.
Guidens indholdsfortegnelse
- Hvornår kan det betale sig at udvikle en tilbudskonfigurator
- Hvilke typer af brancher produkter og services er relevante?
- Hvilke forhold skal være til stede for at det kan det betale sig at starte udvikling?
- Overvejelse om det er relevant for dig 1
- Overvejelse om det er relevant for dig 2
- Overvejelse om det er relevant for dig 3
- Definition på en tilbudskonfigurator
- Hvad koster tilbudskonfiguratorer
- Fordele og ulemper ved tilbudskonfiguratorer
- Fordele
- Tilbudskonfiguratoren som leadopsamlings-metode
- Tilbudskonfiguratoren kombineret med 1. Parts url tracking
- Ulemper
- Fordele
- Vigtigt at overveje før du udvikler en større tilbudskonfigurator
- Du er nu klar til at gå i gang med udvikling af en tilbudskonfigurator
- Beskriv det/de ønskede mål og formål
- Formål
- Typer af målgrupper
- Vælg teamdeltagere og kompetencer
- Design tilbudskonfigurator trin
- Udvikling af din admin-grænseflade
- Dashboard
- Tilbud
- Produkter og produktindstillinger
- Kørsel og montage
- Varenummerliste / sku-liste
- Brugere/roller
- System- og sikkerhedsindstillinger
- Notifikationer, fejlmeddelelser og fejllogs
- Integration til andre systemer
- Data - udvikling af rapporter
- Få det gode testforløb
- Ibrugtagning
- Leadgenererende marketing
- Afslutning
- Kilder